قرارگاه

جایی برای بی قراری ها

قرارگاه

جایی برای بی قراری ها

قرارگاه

دانشجوی م.ا و علوم سیاسی
دانشگاه امام صادق (ع)
عضو کانون دانش پژوهان نخبه

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

استاد حاج احمد پناهیان در جمع عاشورایی عزاداران حسینیه اعظم زنجان با لحنی قاطع و صریح خطاب به حسن روحانی درباره سخنان نسنجیده راجع به واقعه عاشورا که گفته بود (درس کربلا “تعامل سازنده و مذاکره” بود) گفت:

...اگر یک نفر از زنجانی‌ها و کسانی که این حرف را شنیده اند، آن را باور کند و در ذهنش تردید ایجاد شود نسبت به جنگ حسین بن علی (ع) با یزید ، واللّه العظیم گوینده این سخن در خون حسین (ع) شریک است! بعد هم شما فرمودید که منطق مذاکره پیروز است، پس امام حسین(ع) توی این مذاکره تونست جنگ رو از بین ببره دیگه، پس چرا عاشورا شد؟! شما گفتید امام حسین(ع) در مذاکره با عمر سعد در تاسوعا اثبات کرد که منطق مذاکره اسلام پیروزه؛ منطق مذاکره پیروزه و بقول شما این مذاکره برای رفع جنگ بوده، یعنی چی؟ یعنی دیگه جنگ نیست، پس چرا جنگ شد؟!!!

اگر قرار باشه امام حسین(ع) الگوی جهاد با استکبار نباشه، نه ناموس برای شما میمونه، نه مملکت برای شما میمونه، نه دین برای شما میمونه، هیچی نمیمونه...

دانلود کلیپ صوتی از mostazafin.tv

 

۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۹ ۰ نظر

نمی‌خواهم از فلسفه عزاداری شروع کنم تا برسم به معرفی کتاب!

همین بس که بیانات امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای در کتابی با عنوان هیئت گردآوری‌شده است. یادم می‌آید زمانی که در کانون دانش‌پژوهان نخبه نشریه می‌زدیم در دوران دبیرستان، این کتاب دائم در دستمان می‌چرخید. زیاد  استفاده‌اش می‌کردیم برای نوشتن مطالب. این روزها هم که پایگاه اینترنتی مقام معظم رهبری اقدام به انتشار نظرات معظم له راجع‌به عزاداری و آسیب‌های آن کرده، مناسب دیدم تا کتاب هیئت را در وبلاگ، برای مطالعه علاقه‌مندان قرار بدهم. نکته جالب‌توجه، آوردن نظرات امام و آقا کنار هم است که بر ارزش کتاب می‌افزاید.

ان‌شاءالله که مفید فایده باشد.

دانلود کتاب

۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۶ ۰ نظر