قرارگاه

جایی برای بی قراری ها

قرارگاه

جایی برای بی قراری ها

قرارگاه

دانشجوی م.ا و علوم سیاسی
دانشگاه امام صادق (ع)
عضو کانون دانش پژوهان نخبه

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

تا به حال زیاد شنیده‌ایم که سبک زندگی اسلامی این چنین است و یا آن چنان است. اما هیچ‌گاه ریز نشده‌ایم تا ببینیم اسلام در زندگی از ما چه می‌خواهد؟ کلام ائمه هدی چیست؟
داشتم فایل‎‌های گوشی را می‌گشتم که به اینوگرافی زیر برخوردم. خیلی خوب ریز شده است در چگونگی خواب یک انسان مسلمان. کار از سایت فرهنگ نیوز است. ان شاءالله که مفید فایده باشد.
خواب

۲۴ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۰ ۱ نظر

کتاب این نقشه جعلی است، به بررسی موجز تاریخ سرگدشت فلسطینیان و پیشینه آن‌ها می‌پردازد.

نویسنده محترم در این کتاب سعی کرده است، به بررسی رابطه فلسطین و یهود از همان ابتدای تاریخ یهود و قبل از میلاد مسیح بپردازد. یکی از بخش‌های مهم کتاب مسئله انتفاضه و مبارزه مردم فلسطین است که در یک فصل به آن اشاره شده است.

لازم به ذکر است این کتاب از سری کتابهای دانشجویی است. خوشبختانه فایل این کتاب هم به صورت پی‌دی‌اف در اختیار بود و آن را در لینک زیر برای بارگیری قرار می‌دهم.

دانلود کتاب


۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۶ ۱ نظر

نمی دانم بحث داغ حمایت از مردم مظلوم غزه که این روزها نقل محافل داخلی است، به گوشتان خوره یا نه؟

اما بی‌قرار بودم که مطلبی را در این باب بنویسم، که الحمدلله روزنامه کیهان با آوردن یکی از سخنرانی‌های وحید جلیلی در دانشگاه صنعتی شریف به این دغدغه پرداخته است حرف دل زده است به عبارتی. البته باید بگویم که موردی که مد نظر من است، شبهه ناصبی بودن فلسطینیان است که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده. اما مطلب را به صورت کامل در ادامه میاورم تا حق آن ضایع نشود. باید بیان کرد که انصافا سخنرانی جامعی است.

اینم لینکش: http://kayhan.ir/fa/issue/198/8

۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۳ ۰ نظر