قرارگاه

جایی برای بی قراری ها

قرارگاه

جایی برای بی قراری ها

قرارگاه

دانشجوی م.ا و علوم سیاسی
دانشگاه امام صادق (ع)
عضو کانون دانش پژوهان نخبه

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

فردا هشت سال خدمت به پایان خواهد رسید.

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۶ ب.ظ

امشب در برنامه زنده تلویزیونی که بعد از سریال کلاه پهلوی از شبکه یک پخش خواهد شد، دکتر احمدی نژاد از مردم حلالیت می طلبد و خداحفظی می کند.

بقیه در ادامه مطلب

دولت پرکار دکتر محمود احمدی نژاد با همه فراز و نشیب هایش و با همه خوبی و بدی هایش رسما ساعت 17 فردا سکان اداره جمهوری اسلامی را تحویل دکتر حسن روحانی میدهد. دلمان برایش تنگ میشود، برای انقلابی بودنش، برای تلاش و کوشش، برای مردمی بودنش و برای اورکت سفیدش. اما حواسمان باشد که دلمان برای حرف گوش نکردن هایش تنگ که چه عرض کنم، یادآور هم نشود. یادآور نشود که روبروی ولی ایستادن چه خسارت ها و ضررها نمی زند. خدا کند دکتر جدیدمان این ها را بداند وحواسش باشد که مردم خوب می بینند قضایا را . آنجا که فرد محبوبشان از دایره ولایت خارج شود دیگر تقریبا دیگر جایی در دل مردم ندارد.

نکته دیگر که این روزها میان به اصطلاح، اقلیت دیده می شود، ناراحتی از روی کار آمدن دکتر جدید است. البته ناراحتی هم دارد چون عقبه ی او را میشناسیم، ولی برای قضاوت زود است اول باید عملکرد دولت و چگونگی چینش کابینه دیده شود تا بتوان اظهار نظر کرد. راجع به اقلیتی که اقلیت نیست و جزء این ملت به حساب می آیند باید گفت که در درجه اول باید از آماده بودن زمینه برای کار فرهنگی عمیق کردن، عبرت گرفت. و در درجه دوم هم  ارزش هایمان را حفظ کنیم و در کنار آن به دولت منتخب کمک کنیم.

در هر حال قدردان مرد مقاومت، دکتر محمود احمدی نژاد هستیم، وهمچنین پشتیبان شیخ حسن روحانی با این قید که در چهارچوب ها عمل کند و مایه سرافرازی ایران اسلامی باشد.

امشب هم در برنامه زنده تلویزیونی که بعد از سریال کلاه پهلوی از شبکه یک پخش خواهد شد، دکتر احمدی نژاد از مردم حلالیت می طلبد و خداحفظی می کند.

نظرات  (۱)

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۱ محمدحسین خانی
کسانی که از روی کار آمدن آقای روحانی ناراحت هستند، هرچند جزء مردم کشور هستند،ولی واقعا در اقلیت هستند
شاید به اندازه مساحت انگشت شصت بنده!

مگر عقبه‌ی دکتر روحانی چه اشکال دارد که میگویی باید از روی کار آمدنش ناراحت بود؟؟
این حرف توهین به همه‌ی مردم ایران است
این حرف دهن کجی به تمام کسانی است که به او رأی داده‌اند


پاسخ:
شاید نتونستم منظورمو درست برسونم، با هم صحبت میکنیم.